Vanløse Erhvervsforening baserer sig på fire i’er:

Indtjening – vi ønsker at det skal gå vore medlemmer godt. Derfor vil vi gerne skabe et miljø hvor vi kan hjælpe hinanden til at få en succesfuld forretning.
Vi har mange forskellige kompetencer i foreningen og derved kan vi let inspirere hinanden.

Indsigt – det skal være spændende at komme til vore møder og man skulle gerne have noget ‘med hjem’. Enten i form af en viden man ikke havde da man kom, eller i form af noget at tænke over.

Indflydelse – vi ser gerne at vi sammen kan få indflydelse over vor forretningsmæssige dagligdag ved at have en god dialog og kontakt til Kommunen. Jo flere vi er jo mere indflydelse kan vi skabe i kommunen.

Interaktion – vi skaber rammerne for at medlemmerne kan være sammen både fagligt og socialt. Der er altid tid til at netværke på morgenmøderne, og derudover har vi et par sociale arrangementer i løbet af året, hvor vi kan lære hinanden at kende på en mere afslappet måde.

Vanløse Erhvervsforening består af erhvervsfolk der gerne vil møde andre ervhvervsdrivende, dele viden og erfaring, og udvide deres netværk.

Vi hjælper hinanden med at skabe de bedst mulige betingelser for vore virksomheder, gennem samarbejde, vidensdeling, inspiration, og hyggeligt samvær.

Vi mødes til morgenmøder hvor vi hører spændende indlæg etc.

Som medlem af Vanløse Erhvervsforening har du mulighed for:

• at netværke professionelt
  • at fælles indflydelse på erhvervslivet i kommunen
  • at finde nye samarbejdspartnere
  • at få sparring på dine udfordringer
  • at høre spændene indlæg
  • at møde andre erhvervsfolk
  • at få inspiration til din virksomheds udvikling

Er du i tvivl om Vanløse Erhvervsforening er noget for dig, er du altid velkommen til at besøge os som gæst. Kig blot under medlemsaktiviteter for at finde næste medlemsmøde og tilmeld dig.